onsdag 12 oktober 2016

Fotovägg!!

På vår övervåning, i hallen, har jag ett par mindre fotoväggar, enbart med rockfoton.. Nu håller jag på att byta ut de bilderna, och just i detta nu så håller jag på att beställa förstoringar till det..
Jag beställer alltid från Crimson.. De har grym kvalitet på sina bilder och himla bra service, det gillas..
Några av bilderna jag skall ha upp på fotoväggarna är dessa:


DJ Ashba i Sixx.A.M, Sweden Rock Festival 2016

Dregen i Hellacopters, Sweden Rock Festival 2016

Måns Zelmerlöw, Östersjöfestivalen i Karlshamn 2016

King Diamond, Sweden Rock Festival 2016

Skitarg, Sweden Rock Festival 2016

Dee Snider i Twisted Sister, Sweden Rock Festival 2016

Micke Syd i Syd & Ekman, Helgeåfestivalen 2016
Klicka på bilderna så blir de ngt större och i bättre kvalitet..
Kul att förnya lite på väggen =)

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar