torsdag 6 oktober 2016

Bröllopsfotografering..

Förra året sa jag till mig själv att jag inte skulle tacka ja till bröllopsfotograferingar detta året.. Inte för att jag inte ville, för det är jättekul att fotografera på ett pars stora dag, utan för att jag är så jäkla nervös innan och är rädd att jag skall misslyckas.. Jag är ju trots allt en amatörfotograf.. Man kan ju liksom inte be paret att ta om bilderna nästa helg..
Men så kommer förfrågningarna och jag kan inte säga nej.. Och när jag står där med kameran så släpper nervositeten och fokus ligger på brudparet och vad de vill.. 
Jag har ju en hel del kvar att lära om hur jag skall "ställa" paret och och så, men tror och hoppas att jag blir bättre och bättre.. Och jag hoppas att de som anlitat mig är nöjda..
I år har jag fotograferat sex brudpar och jag har redan bokningar till nästa år, så nej, det gick inte att tacka nej till dem heller =)







Här uppe ser ni några av de par jag fotograferade denna sommaren..
Klicka på bilderna så blir de större och i bättre kvalitet..
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar